В. Пейков: Вече планираме нов терминал на Летище София
Ако процедурата за построяването му бъде стартирана догодина, новият терминал ще бъде готов в близките 5-6 години, смята изпълнителният директор на летището
09:09 | 28.08.12 г. 10Препоръчан материал от партньор на investor.bg
Веселин Пейков. Снимка: Личен архив
-
Значителното поевтиняване на газа ще свали цената на парното в София
-
Ще пренасочи ли Брюксел отношенията между София и Скопие от историята към икономиката?
-
„България Еър“ и airBaltic дават начало на кодшеър партньорство
-
Commerzbank отбеляза най-голямата си тримесечна печалба от десетилетие
-
Евтините соларни панели ще охладят желанието за ядрена енергия, прогнозира експерт
-
Акциите на Oracle поскъпнаха заради потенциална сделка с xAI
-
България се нарежда на второ място в Европа по брой и дебит на минерални извори
-
Един малък китайски електромобил заплашва автомобилната индустрия в САЩ
-
Банков депозит или покупка на ДЦК - кой е по-добрият избор?
-
Следващият финансов крах във Великобритания се задава и този път не са банките
-
Киев иска две системи Patriot за Харков, САЩ обещават помощ, която променя ситуацията на фронта
-
Планове на Русия за нова офанзива в Украйна могат да застрашат доставките на газ за Европа
Специални проекти виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Commerzbank отбеляза най-голямата си тримесечна печалба от десетилетие
-
Горски пожари в Канада повишават цената на петрола*
-
Бизнес моделът в презастраховането се променя
2 -
Следващият финансов крах във Великобритания се задава и този път не са банките
-
Оптимизмът на Wall Street остава силен въпреки противоречивите икономически данни
-
"Ай Ти Еф Груп" ще плати първи дивидент от печалбата за 2023 г.
преди 11 години Бързаш и не мислиш какво пишеш. Казвам, че ако държавата съумее да развива икономиката, насърчава инвестициите в образованието, промишлеността, селското стопанство, туризма, ще се увеличи и необходимостта от пътуване, за да държиш бизнеса си конкурентно способен. Примерът е доказан в много страни, просто трябва малко да се замислиш. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Писна ми всяка вечер като загледам телевизия през 15 минути да прелитат кацащи самолети и да не чувам нищо. Няма ли да направят нещо самолетите да захождат за кацане откъм полето, а не откъм града? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години И аз съм на мнение, че ни трябват поне още 5 -6 летища, ако може с по 50 милиона пътници дневно. И Непременно НОВ НАЦИОНАЛЕН СТАДИОН, че сегашните пращят по шевовете и не могат да поберат публиката. И много други такива, дето са ни СТРАЩНО НЕОБХОДИМИ. Имам само една молба - може ли аз да не плащам за това. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Би ли ми казал 50 милиона души от какъв зор ще дойдат в България! Летищата са следствие от развитието на една държава, а не причина за да пътуват хората до тази държава! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Абсолютно неефективно би било да се строи ново летище в София. Под 1 милион пътници годишно летищата са на загуба, между един и пет милиона души вече носят някаква печалба и над 10 милиона души летището става истински бизнес.Разделянето на сегашният относително нисък трафик от 3,5 милиона души на две е икономически необосновано и трудно ще се изплати! Инвестицията в метрото до летището също ще се обезмисли, ако тъкмо когато когато построят метрото до летището му вземат голяма част от трафика!Изнасянето на цялото летище извън града също ще е една инвестиция която ще струва поне 500-600 милиона евро плюс още 100-200 милиона евро за разширение на метрото, пътищата и т.н. и няма да донесе никакви допълнителни приходи! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Аз все си мисля, че на това летище проблем му е мястото за писти, а не терминалът, но може и да бъркам. Не че не може да се премости околовръстното и да продължи разрастването отсреща, но тогава вероятно ще се окаже, че най-скъпите ниви на Балканите са точно там... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Едно огромно и добре проектирано летище, в комбинация с добра държавна политика, биха могли да бъдат много полезни за развитието на икономиката. Дубай е ярък пример за това. Dubai International Airport обслужва над 50 милиона души годишно, представете си какъв капитал е това. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Последният път, като фърчах и идвах от едно голямо летище нашето ми се видя, като малка селска автогара. Не е неприятно летище, просто контрастът е огромен.Ама нищо де, не е казано, че това е лошо:) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Да и аз мисля, че 2-ро летище в западна посока би било по добрия вариант. За да не се претоварват източните артерии на София - Цариградско и Орлов мост е вече претоварено. Още повече предстои строителство на западната дъга на околовръстното и спокойно може да се помисли по въпроса. Метрото също не е далече - Люлин и Обеля. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Може също да се замислите за ново летище. Извън града... отговор Сигнализирай за неуместен коментар